Geef uw mening
Met de vernieuwde website hopen wij u nog beter van dienst te zijn. Wij horen graag van u wat u van onze nieuwe website vindt, uw feedback is belangrijk voor ons.

U kunt uw suggesties en opmerkingen doorgeven via onderstaand formulier.

Uw mening

Uw naam

Uw e-mail

Uw telefoonnummer
 

Bedankt, uw suggesties en opmerkingen zijn verstuurd.
 
 
>>

Over World Ticket Center


World Ticket Center

         

Contact / Klantenservice

Mijn boeking

Selfservice boekingen

Diverse links

>>

Contactgegevens


World Ticket Center

Adres:

Nieuwe-Zijds Voorburgwal 159
1012 RK Amsterdam

 

Openingstijden callcenter:

Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 21:00 uur
Zaterdag: 10:00 tot 17:00 uur
Zondag: 12:00 tot 17:00 uur

 

Openingstijden winkel:

Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 tot 17:00 uur
Zondag: 12:00 tot 17:00 uur

 

Telefoon

0900 - 1502 (NL)
070-661671 (BE)
+31 20 6261011 (overige landen)

 

Telefax:

+31(0)20-627 59 86

 

E-mail:

info@wtc.nl

 

Web:

www.wtc.nl

 

ABN AMRO:

Reknr: 51.31.22.680

IBAN : NL39ABNA0513122680

SWIFT/BIC: ABNANL2A

 

Bankrekening Belgische klanten:

Reknr: 310.189.505.956

 

KvK inschrijvingnr.:

33170.524

 

BTW nr.:

8084.12.966.B.01

 

Aangesloten bij:

ANVR, SGR, IATA, PATA, ASTA

>>

Mijn reisschema


Wilt u alvast of nogmaals uw E-ticket ontvangen of uitprinten? Met de 'Viewtrip service' van World Ticket Center is dit mogelijk.

Uw e-ticket versturen wij per e-mail naar het door u opgegeven e-mail adres. Deze ontvangt u binnen 1 week voor vertrek. Vóór 1 week voor vertrek is de kans groot dat uw e-ticket nog niet geprint is en dus ook nog niet via deze functionaliteit te printen is.

  • Ga naar de beveiligde website van Viewtrip
  • Vul op deze website de achternaam van de hoofdreiziger in zonder spaties en uw reserveringscode. De reserveringscode staat op uw boekingsbevestiging.
  • Als u bent ingelogd ziet u uw meest recente reisschema.
  • Klik op 'Electronic Expense Receipt' en selecteer een ticketnummer (elke passagier heeft een eigen e-ticketnummer).
  • Klik op 'Print Reisschema' als u uw e-ticket wenst af te drukken. U kunt inchecken met uw paspoort.

Check altijd en waar dan ook ter wereld uw reisschema!

Via deze functionaliteit kunt u altijd en waar dan ook ter wereld uw reisschema checken, wij raden u dit ook sterk aan zodat u tijding op de hoogte bent van wijzigingen.

  • Ga naar de beveiligde website van Viewtrip
  • Vul op deze website de achternaam van de hoofdreiziger in zonder spaties (de hoofdreiziger is de passagier die u als eerst hebt opgegeven bij uw reservering) en uw reserveringscode. De reserveringscode staat vermeld op uw boekingsbevestiging.
  • Als u bent ingelogd ziet u uw meest recente reisschema.
  • Klik op 'Print Reisschema' als u uw e-ticket wenst af te drukken. U kunt inchecken met uw paspoort.

LET OP:
In sommige gevallen kan de volgende melding komen nadat u op E-ticket record heeft geklikt: "VALID TICKET NOT FOUND"
Dit betekent dat er op dit moment nog geen e-ticket is voor uw vlucht. Dit kan komen omdat uw vliegtickets nog niet uitgegeven zijn.

LET OP:
Nog niet alle luchtvaartmaatschappijen hebben e-tickets op bepaalde vluchten. De functionaliteit werkt niet bij de low cost airlines als: Transavia, Easyjet, Ryanair, Virgin Express, Air Berlin, Sterling en Vueling. Bij deze low cost airlines ontvangt u direct na online boeking uw e-ticket per e-mail.